skip to Main Content
Pracownicy W Pomieszczeniach Typu Open Space Są Mniej Efektywni – Twierdzą Naukowcy

Pracownicy w pomieszczeniach typu open space są mniej efektywni – twierdzą naukowcy

Argumentów przemawiających za małym biurem, własną  przestrzenią biznesową dostarczają badania brytyjskich naukowców. Spokój i komfort pracy – zapewnione. U nas także 🙂!

Komfort pracy w pomieszczeniach typu open space jest niższy nawet o 32 proc, a efektywność pracowników spada o 15 proc. w porównaniu z systemem gabinetowym. Takie wnioski płyną z badania brytyjskich naukowców z Exeter University.

To, że pracownicy mają trudności z koncentracją w warunkach ciągłego hałasu, potwierdzają też dane grupy badawczej Ipsos, przeprowadzone na 10 tys. osób z 14 krajów świata. Badanie wskazuje, że dla niemal wszystkich, bo aż 95 proc. ankietowanych ważna jest możliwość wykonywania zadań w prywatności. Prawie co trzecia badana osoba przyznała, że ze względu na to, że nie może skupić się w dużym biurze, musi kończyć wykonywanie zadań służbowych w domu. Tym sposobem pracownicy tracą średnio 86 minut w ciągu każdego dnia pracy.

A im mniejsza wydajność, tym niższe wyniki finansowe firmy 🙁

Źródło: interia.pl